09 november 2007

Kärnfamiljsterrorn

Jag skulle skrivit om det här för länge sen. Men jag har inte orkat arbeta upp någon kampvilja. Så nu skriver jag bara:

I och med debatten om homoäktenskap har de vaknat till igen. Kärnfamiljsterroristerna.

Äktenskap är bara till för barnalstrande, enligt deras underliga logik. Och barn MÅSTE ha en MAMMA och en PAPPA. Något annat är otänkbart.

Enligt SCB är 25 procent av alla barnfamiljer, familjer med EN förälder. En mamma ELLER en pappa.

Och självklart är alla dessa barn, en fjärdedel av alla jävla barn i hela landet, helt psykiskt labila. De är olyckliga, störda, stökiga. De kan omöjligen hitta kvinnliga och manliga förebilder i sin faster, fritidsledare, gudfader eller lärare. De har haft en mindre värd uppväxt. De är tragiska stackare. Allt detta enligt kärnfamiljsterroristerna alltså. Bara en väg är den rätta vägen! Följ den rätta vägen! Följ den rätta vägen! Förbarma er över de ovärdiga barnen och föräldrarna! Fräls dem ifrån ondo!

Åh gud. Jag funderar på att bryta ihop eller åka in på ungdomsanstalt bara för att hjälpa terroristerna på traven. Tror jag redan är på god väg.

Inga kommentarer: