26 augusti 2009

Dagens bästa köp

6 kommentarer:

Ida sa...

Gösta!

tioli sa...

Grattis till internet. Men sluta döpa min älskling! Det finns så många namn... Styrbjörn, Sture, Ruben, Rutger, Stig-Börje, Bruno, Reidar, Knut... Jag vet varken ut eller in. Men någon Gösta är han INTE.

Ida sa...

Tack! Jag förstår inte vad du har emot Gösta...
Men du tycker att Stig-Börje är passande? STIG-BÖRJE?! :P

tioli sa...

Men det SKA ju vara ett fult namn. Fult och personlighetspassande. Gösta är liksom inte riktigt HAN =)

Anonym sa...

Ser ut som ett subsitut för S's Paddan eller min Björn. Har jag rätt...? ;-)

tioli sa...

Jovisst, jag har tänkt så länge att jag behöver ett gosedjur. Men när prioterar man det köpet? Nu, tydligen =) Han här, oavsett vad han heter, är fantastisk. Han ser faktiskt ännu buttrare ut i verkligheten.