13 augusti 2009

Att cykla med piercing och vattna bambuskott

"Jag köpte en piercing och satte i läppen, för jag har alltid undrat hur det skulle kännas. Jag har en fetish för att cykla med piercing, det känns så bra! På jobbet brukade jag stänga dörren om mig och sitta där med piercingen, och låtsas att jag var piercad på riktigt."

Mina vänner är kissa-på-sig-roliga.

En annan hyr lägenhet i andra hand. Att vattna krukväxterna ingår. Hon är en positiv och ordningsam tjej, men mörka sidor lurar under den välanpassade ytan.

"Jag vattnar alla växter. Men det där bambuskottet var det töntigaste jag sett, så det vägrade jag vattna. Det fick dö."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trots dött bambuskott är hyresvärden och jag numera facebook-kompisar. Det du...! ;-)

tioli sa...

Inte illa pinkat! Då fanns det viktigare saker för honom än det där bambuskottet. Tur ;)