21 april 2011

Dag 7 – En låt som påminner mig om ett speciellt tillfälle

Vi hade stått ute, några rökte cigarr. När de andra gick in tog vi två ett varv runt huset. Jag gick utan skor, strumpbyxfötterna direkt på den vassa aprilmarken, hans kavaj över axlarna. Inne igen kysser vi varann i soffan. Jag gillar hans läppar. Resten ska gå vidare till någon krog. Inte vi. Vi hamnar på en madrass på golvet i en garderob. Alltså, en sådan garderob som man kan gå in i, men ändå ingen walk in closet värdig tjejfilmerna. Madressen och fötterna sticker ut en bit genom dörröppningen. Jag har glömt att jag har ett sidenband kring midjan, så när jag ska dra av mig klänningen fastnar jag halvvägs och det tar ett tag att åla ut. Det är min första gång och jag är glad och nervös. Och han är snygg. Och han vill ha mig. Stereon står fortfarande på, och när vi ska börja börjar även den här låten. Jag börjar skratta: ”Nej, inte till den här”. Jag måste gå upp och stänga av.

Asereje med Las Ketchup.

Inga kommentarer: