17 december 2009

En förklaring kanske vore på sin plats...

...till den här bloggsega hösten. Även om jag inte är någon Kissie, Dessie, Missie, Pissie, Mogi, Piff eller Puff med tusentals läsare, så vet jag att det finns några människor som brukar kika in här.

Och det gör mig outsägligt glad. Tro inget annat! Orden är min stora passion, men om ingen läste skulle jag lika gärna kunna skriva dagbok istället. Ni ger mig energi.

Men den här hösten har jag inte haft lust till något särskilt alls. Eftersom jag är lite seg så blir bloggen därefter.

Det löser sig sa han som sket i vasken. Men eftersom det tycks dröja lite så vill jag bara meddela att det blir, inte någon jävla bloggpaus, utan helt enkelt risk för glesa inlägg en stund till. Tills det ljusnar.

Tack för att ni väntar.

2 kommentarer:

Kiwi sa...

Själv tar jag mig nu i kragen och betar av de 1000+ inlägg som ligger och blir gamla i min RSS-läsare. Alltså helt okej och till och med bra att du inte skriver så mycket nu. Gott slut och gott nytt!

tioli sa...

Oj, ja då har du att göra utan att jag spär på bördan. Jag skulle bli galet stressad av så många olästa inlägg... Gott nytt till dig med!